1397/10/23 در ساعت 00:00:00

کسب جایزه ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر) وزارت علوم

جایزه برنزی فناوری اطلاعات برتر(فاب) در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات وزارت علوم و تحقیقات (ایرانداک وزارت علوم) متعلق به تیم اسمارت وای فای شد.

کسب جایزه ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر) وزارت علوم

جایزه برنزی فناوری اطلاعات برتر(فاب) در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات وزارت علوم و تحقیقات (ایرانداک) متعلق به تیم اسمارت وای فای شد.

ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال 1397 به پشتوانه تجربه چند دهه فعالیت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «کسب و کار داده محور در خدمت جامعه» به منظور آشنایی و تبادل دیدگاه‌ها، دستاوردها و تجربه‌های فرهنگی، مدیریتی و فناورانه حاصل از به‌کارگیری فناوری اطلاعات برگزار گردید با اعطای سه جایزه فناوری اطلاعات برتر (فاب)، دو جایزه به مدیران برتر حوزه فناوری اطلاعات (مبفا)، و چهار جایزه به شرکت‌های تحول‌آفرین به کار خود پایان داد.


 
این همایش شامل بخش‌های مختلفی از جمله معرفی و ارائه دستاوردهای برگزیده در حوزه‌های گوناگون فناوری اطلاعات در قالب جایزه ملی فاب طلایی، نقره‌ای و برنزی؛ حمایت از ایده‌های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور؛ ارائه جدیدترین دستاوردهای بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه و ارائه جدیدترین نوآوری‌ها و اختراعات در استارت‌آپ دمو؛ تقدیر از مدیران برتر فناوری اطلاعات و برگزاری نشست‌های تخصصی هم‌اندیشی بود.
 
 به گزارش دبیرخانه ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، مهندس نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر سید سجاد مروجی، مدیرعامل شرکت سلامت الکترونیک برکت به‌عنوان مدیران برتر فناوری اطلاعات کشور (مبفا)، برگزیده شدند.

در میان محصولات برگزیده، جایزه فاب طلایی به شرکت توسعه راه‌کارهای هوشمند امین برای محصول تبلت کودک و نوجوان (نارتب)، جایزه فاب نقره‌ای به پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برای محصول پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) و جایزه فاب برنزی به شرکت مهندسی رایانورد برای محصول اسمارت وای‌فای اعطا شد.
گفتنی است این محصولات از امتیازات جایزه ملی فاب، به شرح ذیل، بهره مند می‌شوند:
 
امکان استقرار در پارک علم و فناوری پردیس؛
 
ارائه خدمات لیزینگ از سوی پارک علم و فناوری پردیس؛
 
بازاریابی محصولات برگزیده در سایت مرکز فن‌بازار ملی به مدت شش‌ماه؛
 
ارائه خدمات صندوق صحا به برگزیدگان.

همایش یک روزه ملی مدیران فناوری اطلاعات سه‌شنبه ۴ دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما میزبان علاقمندان بود.

 

 

نظر جدید
0%